Administrativ koordinator

Nærmeste overordnede:

Centerchefen

Ansvars- og kompetenceområder:

Den administrative koordinator skal bidrage til et velfungerende center ved at omsætte værdigrundlaget og vision for Ok-Fonden til praksis på centeret.

Er ansat i en stabsfunktion til centerlederen, og er stedfortræder ifm. centerlederens fravær.

Hovedopgaver:

  • Tæt samarbejde med ledelsen af centeret, herunder drift og udvikling
  • Budget/økonomi
  • Ansvarlig for arbejdsmiljøindsatsen herunder udarbejdelse af politikker og retningslinjer
  • Ansvarlig for udarbejdelse af nyhedsbreve til internt og eksternt brug
  • Medansvarlig for vidensdeling og iværksættelse af kompetenceudvikling for medarbejderne
  • Understøtte optimal arbejdstidsplanlægning for pleje personalet i forhold beboernes behov og personalets ønsker om balance mellem privatliv og arbejdsliv samt den økonomiske ramme
  • Andre administrative opgaver efter nærmere aftale

Personprofil:

Personlige / ledelsesmæssige egenskaber

  • Du går foran og fremmer trivslen og arbejdsglæde
  • Du er tillidsskabende og imødekommende
  • Du kan lytte og er en god sparringspartner, er visionær og inspirerende
  • Du er samarbejdsorienteret og tænker tværfagligt.
  • Du har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner.
  • Du har forståelse for, hvordan vi kan komplementere hinandens ansvarsopgaver
  • Du arbejder struktureret og målrettet

Uddannelse:

Den administrative koordinator skal være i besiddelse af relevant faglig uddannelse

Vi går i flok
ikke i takt...